Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

KristinaM
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Möjlighet att jobba i flera bolag samtidigt

Min stora önskan är att man som byrå ska kunna jobba i flera bolag samtidigt i eEkonomi. Det är väldigt tidsödande att man loggas ut för att kunna logga in på ett annat bolag. Jag har använt eEkonomi sedan 2018 och har flera gånger ringt supporten och frågat varför detta arbetssätt inte går att tillämpa. I Fortnox så kan jag ha flera bolag uppe i olika fönster. Ja, jag vet att man kan komma runt problemet med att öppna olika webbläsare men det är inte aktuellt för mig då jag tycker chrome fungerar allra bäst. Håller tummarna att detta kommer kunna lösas i framtiden. Kanske kan jag få någon återkoppling på om ärendet ligger hos utvecklarna eller om det kanske tyvärr inte är ett prioriterat ämne?

4 SVAR 4
CarinaEsp
CHAMPION

Jag kan bara hålla med. Blir väldigt frustrerad över att bli utloggad från "Min egen" inloggning så fort jag loggar in på en kunds e-ekonomi. Behöver jag sedan gå tillbaka och göra något annat t ex lägga upp en ny kund så kan jag inte göra det för det är inte jag som är inloggad längre. 

Hoppas verkligen att det finns en lösning på detta. Väldigt frustrerande att behöva stänga webbläsaren och logga in igen.

//Carina

Carina Wesenlund-Jonsson
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Precis vad jag svurit över men aldrig kommit till skott att skriva om här. Man tappar både i effektivitet och tid.

Carina Wesenlund-Jonsson
- din personliga redovisningskonsult
Jenna Glensby
CONTENT PRODUCER

Hej!

Tack för er synpunkt och önskemål. I dagsläget kommer man endast runt detta genom att arbeta antingen i olika webbläsare eller i inkognitoläge, precis som du skriver Kristina. Vi tar till oss och har med oss detta som ett önskemål om förbättring och utveckling! 

Tack! 
Med vänlig hälsning, 
Jenna 

haddock11
UTFORSKARE

Tack för tips om olika webbläsare - ska prova det (Safari funkar dock dåligt gällande blanketter i Skatt och Bokslut Pro).

I övrigt håller jag med om vad de tidigare personerna säger. Ja, man behöver ju inte logga ut och in, men jobbar man med en kund som har moder- och dotterbolag - jag har någon med 3-4 stycken - där det sker överföringar och andra affärer mellan bolagen där sakerna måste stämma överens, så är det väldigt jobbigt att byta bolag i ett och komma ihåg allt, man får ta skärmdumpar ibland och jobba med, växla igen och hålla på.
Så - bra om ni kan kolla och utveckla detta!

Däremot är det väldigt bra ska jag också säga - att man kan öppna olika sidor i olika flikar, jobba med verifikationer i en, kolla balans i en annan, kanske ha inställningarna öppen i en tredje. Det funkar utmärkt!

haddock11