Kunden är för närvarande i underhållsläge. Var vänlig vänta till dess att underhållet är klart. Det här meddelandet kommer att försvinna automatiskt. Om det inte försvinner inom några minuter, prova att uppdatera sidan. Om problemet kvarstår, var vänlig kontakta supporte
Löst! Gå till lösning.
Hej @Carina Svanberg
Tack för att du hör av dig till oss i forumet.
Har det löst sig för dig? Annars behöver du kontakta supporten så ska vi koppla upp och felsöka tillsammans med dig.
Efter att ärendet har löst sig får du gärna uppdatera din tråd så kan du hjälpa någon annan i samma sits.
Varmt välkommen att kontakta supporten
//Tinna
Skönt att det har löst sig och stort tack för att du hörde av dig.
//Tinna
Hej @Carina Svanberg
Tack för att du hör av dig till oss i forumet.
Har det löst sig för dig? Annars behöver du kontakta supporten så ska vi koppla upp och felsöka tillsammans med dig.
Efter att ärendet har löst sig får du gärna uppdatera din tråd så kan du hjälpa någon annan i samma sits.
Varmt välkommen att kontakta supporten
//Tinna
Hej
Ja det hade löst sig dagen efter. Tog väldigt lång tid
Skönt att det har löst sig och stort tack för att du hörde av dig.
//Tinna
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.