Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Rensa i Advisor

(updated by Tinna Gunnarsson MODERATOR ‎2020-02-13 08:34 )

Jag har nu kört Advisor under ett drygt år, och inser att det är en massa funktioner som skulle kunna utnyttjas bättre av mig.

Jag skulle vilja rensa hela programmet ( ja, kanske inte kundregistret då ) och börja på ny kula, nu när jag fattar lite mer 🙂

Går det?

3 SVAR 3
Highlighted

Re: Rensa i Advisor

Hej Ingvar,

Kul att du kommit igång med Advisor. Vi har idag ingen rutin för att starta om Advisor eftersom våra kunder i regel har aktiverat samarbeten mot sina kunder och konsekvenserna skulle bli komplicerade. 

Är det någon specifik del i programmet som gör att du vill börja om får du gärna skriva till oss igen eller höra av dig till supporten så ska vi se vad vi kan göra. 

Ha en fin dag!

/Tinna

Highlighted
NY MEDLEM

Hej, och tack för svar!

Det är främst att alla jobb står som ofakturerade som blir lite rörigt, och det kommer sig av att jag använt Excel för att fakturera, men jag funderar på att använda funktionen direkt i Advisor istället.  Men då blir det lite rörigt när det finns massor av jobb som redan är fakturerade, och tvärtom.

Mvh

Highlighted
COMMUNITY MANAGER

Då är jag med! 

Det kan man faktiskt göra något åt 🙂 

För att få bort jobben som ofakturerade så behöver du skapa upp fakturaunderlagen, och sedan för över dom till historiken. När du för över fakturaunderlagen manuellt till historiken så går inte fakturaunderlagen till bokföringen. Läs mer i hjälpavsnitten Godkänn fakturaunderlag och Överför fakturaunderlag manuellt till historiken