Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

MiasRedovisning
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Skickad e-post via Advisor syns inte under Händelser på kunden

Hej, är det mer än jag som har problem med att skickade e-post till kund från Advisor inte syns under kundens händelser? Problemet började igår och gäller inte alla kunder. 

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej MiaMiasRedovisning!

 

Vi har försökt att återskapa ditt scenario men får inte samma utfall. 

 

Kontrollera om det finns något urval under händelser om det gulmarkerade krysset (se bild nedan) är rött. Om det är rött klickar du på krysset för att få bort urvalet och då bör mejlet synas.

 

Om du inte får det att fungera är du välkommen att kontakta supporten så ska vi kika på det tillsammans med dig. 

 

Trevlig helg

Tinna