Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Utcheckning - Byråstöd

Jag har byråstöd och vill checka ut ett företag, hur lägger jag till den funktionen
3 SVAR 3
Highlighted
ANSTÄLLD

Re: Utcheckning - Byråstöd

Hej Mats!

I det fallet kommer du behöva göra om arbetsplatsinstallationen utav Byråstöd på din dator. Det är nämligen under själva installationen du markerar att du vill arbeta med in- och utcheckning. Tänk också på, om ni arbetar med Administration och har för avsikt att checka ut dessa företag, att ni på den datorn ni checkar ut behöver ha en lokal installation utav programmet och inte en arbetsplatsinstallation.

Du kan läsa mer om funktionen och vad du har för möjligheter genom att klicka på denna länk.

Återkom om du stöter på några frågetecken

Tack för ditt inlägg!
Highlighted
NY MEDLEM

Jag har försökt installera om, men jag får ingen fråga om att installera utcheckning, vi ominstallationen.
Highlighted
ANSTÄLLD

Hej igen!

Ok, när du säger ominstallation, menar du då den klientsetup, (arbetsplatsinstallation), du gör för att installera på klientdatorn, d v s när du utifrån den bärbara arbetsdatorn letar upp servern/huvuddatorn i nätverket och kör installationen därifrån? Det är nämligen bara i det läget du får upp frågan om in- och utcheckning.
Detta val får du alltså inte när du gör en serverinstallation/lokal installation, då du i det läget inte har behovet utav att kunna checka ut material.

Tack för ditt inlägg!