Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael22
MEDLEM

VISMA SKATT & BOKSLUT PRO

Jag har talat med Vismas support om att programmet hakar uppsig och är långsamt.

Dessutom får jag felmeddelandet (som jag glömde nämna för supporten.) Ett fel har uppstått och sedan stannar programmet (Går jag över till Visma eknomi Pro, fungerar det programmet).  Jag måste då starta om Visma Skatt & Bokslut Pro, för att det skall fungera igen. Efter några timmar får jag samma felmeddelande, Ett fel har uppstått.

 Detta fel har uppdagats, när jag började jobba den 22/1 efter semestern. 2023 fungerade det bra.

Jag har blivit ombedd att byta webläsare, tömma historiken, starta om datorn, utan någon possitiv effekt. Problemet kvarstår. Behöver snarast hjälp med detta.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Mikael22 

 

Tack för att du hör av dig till oss i forumet. 

Jag ser att du har ett pågående ärende hos oss gällande detta. Mina kollegor på supporten arbetar med ditt ärende och kommer att ta kontakt med dig. 

 

Ha en fortsatt fin dag så hör vi av oss. 

/Tinna