Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Visma Skatt & Bokslut Pro (Årsavslut), deklarationsblanketter

Jag har gjort klart ett årsbokslut i Visma Skatt & Bokslut Pro (Årsavslut), men kan inte se deklarationsblanketterna under rubriken. Jag kommer åt att skriva ut/ladda ner i rapportcentralen, men varför kan jag inte se och därmed ev korrigera under själva avsnittet Deklarationsblanketter?

4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Malin!

Jag har ett par frågor som jag gärna skulle vilja att du svarar på: Vilken webbläsare använder du? Har du testat rensa cachen? Kommer du åt årsredovisningen eller skatteberäkningsdelen utan problem? Ser du inte alternativet att klicka på Deklarationsblanketter eller ser du den men när du klickar på deklarationsblanketter så är allt tomt där inne? 

Ha en fin dag!
/ Jonathan

Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack för snabbt svar. Jag använder chrome, rensar relativt ofta cache mm (dock inte i detta sammanhang). Jag kommer åt alla delar i programmet och är klar med allt, förutom att deklarationerna. Så som du skriver är det, jag ser alternativet Dekl-bl o kan klicka på den, då kommer rubrikerna upp i högerspalten o jag kan bläddra igenom dem, men det är tomt i högerspalten där deklarationerna borde synas.
Mvh Malin

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej igen!

Det låter väldigt märkligt att du inte ser något där inne. Jag skulle vilja att du kontaktar oss på supporten så vi kan felsöka detta vidare. 

Ha en fin dag!

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej igen, jag hade kontakt med supporten (My) igår o det ligger nu förhoppningsvis ett ärende hos er på detta. Dock har jag inte fått ngt ärende-nr. Hälsn Malin