Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted

Skriva ut lista på ej bokförda bankhändelser - eEkonomi

Jag har tagit fram en lista med ej bokförda bankhändelser i Kassa- och bankhändelser (eEkonomi) för att stämma av saknade verifikationer. Skulle ju vara grymt om man kunde skriva ut och/eller exportera dessa poster så att man kan få en avprickningslista att jobba efter.
6 SVAR 6
NY MEDLEM

Re: Skriva ut lista på ej bokförda bankhändelser - eEkonomi

Mycket bra idé!  Jag tvingas ta en skärmdump för att i första hand ge den/dem som har företagskort en påminnelse om  att jag saknar kvitton.

Ja, jag vet. Det är verkligen osmidigt. Man tycker att det borde vara en rätt "basic" funktion att kunna exportera eller printa en lista med ett urval av verifikationer. Det är ju ändå en databas i grunden så export borde inte vara svårt att få till åtminstone.

Hej på er!

Tack för att ni har tagit er tiden att delge era synpunkter här på forumet. Precis som ni skriver så är det inte möjligt att skriva ut ej bokförda bankhändelser i Visma eEkonomi och jag tar det vidare som ett önskemål!

Då tråden är relativt ny så rekommenderar jag alla användare som önskar samma sak att följa eller lämna en kommentar i tråden. Sker det någon förändring gällande att kunna skriva ut detta så återkopplar vi såklart!

Ha en fortsatt fin onsdag!
/Jenny
NY MEDLEM

Låter som en utmärkt ide!
NY MEDLEM

Låter som en av de mest basala funktioner som skall finnas i ett redovisningsprogram! Hur kan detta inte existera?
NÄR kommer funktionen finnas tillgänglig?

Haha, ja man kan tycka det 🙂

Liksom att det inte går att importera filer med skapade kundfakturor från ex mitt kassasystem (Nutid) till eEkonomi, något som tydligen går till Visma 2000. Känns inte heller så modernt när man ska behöva pricka av inkommande BG-betalningar manuellt från kundresekontran i kassasystemet.