Hej evilaid,
Jag har försökt nå dig via telefon men utan resultat så försöker mig på ett svar här i forumet.
Om vi börjar med verifikation A222 som du inte hittar trots att det var det programmet hänvisade din leverantörsfaktura till. Min misstanke här är att du har råkat skriva in ett felaktigt datum och då med felaktigt år vilket har gjort att den har fått nummer A222 trots att nästföljande nummer i serien var A182.
Gå till
Bokföring -
Verifikationer - i sök rutan skriver du A222 och se till att ditt datumintervall nu är från första dagen på ditt första räkenskapsår till sista dagen på ditt senaste räkenskapsår.
Om du inte hittar den nu ber jag dig att
kontakta supporten på telefon eller chatt.
Då till din andra fråga gällande att det är svårt att hitta telefonnummer till supporten på vår hemsida.
Om man går in på
www.vismaspcs.se ,väljer sen
Kontakta oss och därefter
Kontakt. Scrolla ned till avsnittet
Support.
Då vi erbjuder olika kontaktvägar till supporten beroende vilken produkt du använder så får du nu välja att klicka på
Vera support (vår chatbot) , välj vilken produkt du har och vill du se telefonnummer så klickar du på
Jag har en annan fråga, jag vill kontakta er -
Ring till oss! så får du fram telefonnummer.
Ha en fin dag!
/Cecilia