Hej
Jag kan tänka mig att du har kopplat på någon av tjänsterna i löneprogrammet. Finns inte företaget hos oss (med eget kundnummer på organisationsnumret) så ska du ringa in och lägga upp kontot. Företaget kanske inte är samma företag som licensen ligger på och har därav aldrig blivit upplagd på ett eget konto. De tjänster du kan koppla på i löneprogrammet är Visma Min Lön, Visma Lön Anställd och Visma Utlägg.
Ska du använda någon av denna tjänst så ringer du in till oss så lägger vi upp kontot, vill du inte just nu använda någon av dessa tjänster så går du in under
Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Integrationer och avmarkerar de/den tjänst du inte önskar att ha.
Vill du läsa lite mer om våra tjänster och hur du kan förenkla ditt lönearbete, så kan du läsa om Min Lön, om Visma Lön Anställd och Visma Utlägg på vår hemsida.
Ha en fin dag
Mia