Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Ekonomikontoret On-line
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Lönefil med bankkoppling - Danske bank XML - Visma Lön Smart

Jag tror att lönefilerna i Visma Lön Smart skickas med automatik med bankkoppling Danske Bank.

Om det är så är jag tacksam om någon har provat Danske bank med Visma Ekonomi - Visma Lön Smart om detta fungerar. 

Om man måste ladda ner filen och klista in så är jag även tacksam vart man klistrat in filen i hos Danske Bank Internetbank.  Jag tror inte man ska klippa och klistra med denna bankkoppling.

 

 

2 SVAR 2
Malin Kjellberg
BUSINESS ANALYST

Hej @Ekonomikontoret On-line 

 

Än har vi ingen bankkoppling på plats i Visma Lön Smart men något som vi vill införa i produkten framåt.

Har du en aktiv bankkoppling mot Danske bank i Visma eEkonomi och samma företag även kör Visma Lön Smart behöver bankfilen för löneutbetalning från Visma Lön Smart ladddas upp manuellt på internetbanken. Filen brukar du kunna hitta i Utforskaren på din dator och i mappen Hämtade filer/Dowloads. För information hur du laddar upp filen på bankens hemsida behöver du kontakta dem.

 

/Malin

Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hittade denna gamla tråden och ville bara uppdatera med att det finns bankkoppling i Visma Lön Smart om du kör tillsammans med Visma eEkonomi.

Gäller bankerna: Danske Bank, Handelsbanken, Nordea och SEB.

 

Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~