Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Christel9
UTFORSKARE

Vid uppstart av kund för lönebesked

När man för en kund ska starta upp kopplingen av Min lön/Kivra så får man godkänna avtalsvillkoren. Men de går inte att får fram licensavtalet, blir bara något kryptiskt. Måste väl vara något fel på länken "Läs licensavtalet för Visma Lön Anställd"

Christel9_0-1665387774512.png

Jag får inte fram något avtal i alla fall.

4 SVAR 4
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Christel9!

 

Självklart ska vi se till att du får hjälp med detta. En kollega till mig har kontaktat dig under dagen och kommer att hjälpa dig vidare.

 

Varmt välkommen tillbaka till forumet!

/Tinne

Hej igen!

Letade upp min fråga igen, då jag på nytt försöker och får inte fram licensavtalet. Hade för mig att Visma lagt en uppgift om att det var ett fel som de rättat. Men hittar inte det just nu i forumet.. 

Jag får åter inte fram något licensavtal när jag behöver godkänna det.. men nu är det ingen kryptisk text utan helt blank sida.. Är det fortfarande fel på länken?

Hej @Christel9

Vi har tagit emot din tråd och undersöker saken. 

 

//Tinna

William Kraft
APPLICATION SPECIALIST

Hej! @Christel9 
Det ska fungera att se länken nu 🙂