När man för en kund ska starta upp kopplingen av Min lön/Kivra så får man godkänna avtalsvillkoren. Men de går inte att får fram licensavtalet, blir bara något kryptiskt. Måste väl vara något fel på länken "Läs licensavtalet för Visma Lön Anställd"
Jag får inte fram något avtal i alla fall.
Löst! Gå till lösning.
Hej Christel9!
Självklart ska vi se till att du får hjälp med detta. En kollega till mig har kontaktat dig under dagen och kommer att hjälpa dig vidare.
Varmt välkommen tillbaka till forumet!
/Tinne
Hej igen!
Letade upp min fråga igen, då jag på nytt försöker och får inte fram licensavtalet. Hade för mig att Visma lagt en uppgift om att det var ett fel som de rättat. Men hittar inte det just nu i forumet..
Jag får åter inte fram något licensavtal när jag behöver godkänna det.. men nu är det ingen kryptisk text utan helt blank sida.. Är det fortfarande fel på länken?
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.