Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

(uppdaterad av Anna Svensson CONTENT PRODUCER ‎2024-03-18 15:11 )
  • 0 Svar
  • 2 gilla
  • 1351 Visningar

Appen Visma Lön Anställd använder du som får dina lönebesked digitalt via Min Lön och/eller registrerar dina tider och avvikelser i Visma Lön Anställd.

Appen innehåller uppgifter om dina senaste lönebesked, sjukfrånvaro och annan eventuell känslig information.

 

Aktiveringslänk har blivit inaktiv:

Om länken i aktiveringsmejlet inte funkar längre kan du gå till vismaspcs.se och klicka på Mina tjänster uppe till höger.

Välj Glömt lösenord för att få en ny möjlighet att aktivera kontot.

Mobilt BankID

I inloggningsvyn kan du välja att logga in med BankID istället för att komma ihåg ditt lösenord.

Ansiktsigenkänning/FaceID: 

Nyare smartphones har ansiktsigenkänning som betyder att ditt ansikte läses av för identifiering.

Om du använder denna funktion för att logga in i din smartphone kan du också använda det för inloggning i appen Lön Anställd. 

Såhär aktiverar du FaceiD för iPhone » 

Såhär aktiverar du Ansiktsigenkänning för för Samsung »

 

Fingerprint/TouchID

En del Smartphones har också/istället igenkänning via finger- eller tumavtryck.

Om du använder denna funktion för att logga in i din smartphone kan du också använda det för inloggning i appen Lön Anställd. 

Såhär aktiverar du TouchID för iPhone » 

Såhär aktiverar du fingerprint för för Samsung »

 

 

Om du använder ansiktsigenkänning eller tochID för inloggningar till din telefon och inte vill använda det för inloggning i appen Lön Anställd kan du stänga av det i appen under Inställningar - Använd enhetens låsskydd.

Medverkande