Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Webbaserat löneprogram

Hej
Jag är redovisningskonsult och jag undrar om ni kommer att ta fram ett webbaserat löneprogram för fler anställda.
Jag har idag en kund som vill göra sina löner själv, kunden har 20 anställda och då går det ju inte att köra i eEkonomi.
Det hade varit väldigt bra om ni kan få till en sådan lösning för att kunna samarbeta mer med sina kunder digitalt.

Mvh Camilla
3 SVAR 3
Highlighted
CONTENT PRODUCER

Re: Webbaserat löneprogram

Hej Camilla!
Vi har absolut planer på att kunna erbjuda ett webbaserat löneprogram. När i tiden det kommer vågar jag däremot inte svara på.
Till Visma Lön 300/600 kan du använda internettjänsterna Visma Lön Anställd, Visma Resa&Utlägg, Visma Companyexpense och Mitt Lönebesked. Det gör att de anställda kan registrera sina tider och utlägg och se sina lönebesked via webben medan löneadministratören sköter jobbet lokalt.
/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Highlighted
NY MEDLEM

Hej

Jag undrar hur det går med planerna för att erbjuda ett webbaserat löneprogram.

Jag är väldigt intresserad av detta, det skulle underlätta väldigt mycket för mig och min kund som vill göra sina löner själv

Highlighted

(uppdaterad av Tinna Gunnarsson MODERATOR ‎2020-07-15 08:56 )

Hej Camilla,

Ja nu är vi många som längtar efter ett webbaserat löneprogram. Såhär är läget. Vi arbetar aktivt med att ta fram ett webbaserat löneprogram men kan inte svara på när i tiden detta kommer vara tillgängligt. Traditionellt sätt brukar vi inte prata så mycket om tidsplaner förrän våra program är färdigtestade och klara eftersom det är mycket som kan ändras under resans gång. Tills vidare hänvisar jag till tjänsterna som min kollega Anna skriver om tidigare i tråden och hoppas detta arbetssätt kan underlätta för er tills vi har vårt webbaserade löneprogram färdigt.

Tack för tålamodet och håll ut!

/Tinna