Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

"Tjänsten är inte tillgänglig" - Lön Anställd

När jag går in på appen Visma Lön Anställd, står det först att jag har angett fel lösenord eller mailadress, men om jag går ut och in igen står det i stället att tjänsten inte är tillgänglig. Jag kan därför inte stämpla in eller skriva in min arbetade tid i efterhand heller.
1 SVAR 1
ANSTÄLLD

Re: "Tjänsten är inte tillgänglig" - Lön Anställd

Hej,

När jag kikar hos oss kan jag på din registrerade mejl se att du endast har tillgång till tjänsten Mitt lönebesked inte Lön Anställd.
Därför får du felmeddelandet. 
Då ska du istället använda appen Min Lön.
Är det så att du ska ha även Visma Lön Anställd så be er administratör för ert konto och som har tillgång till ert löneprogram från oss att ändra på dig och sen Synkronisera över detta till oss.

Enklast kanske vore för er löneadministratör att ta kontakt med supporten istället.

Ha en fin dag!
/Cecilia