Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
MatsEngström
NY MEDLEM

Uppdatera saldo direkt via ekonomiöversikten - import från eEkonomi

(uppdaterad av My Janhall ANSTÄLLD ‎2021-02-11 08:32 )
Status: Ny

Om man i öppningsbilden väljer att gå in i översikten direkt får man ingen info om senaste uppdateringsperiod eller fråga om man vill uppdatera.

Om man däremot går in i eEkonomi Smart och därifrån väljer att byta till översikten så kommer den inforuta jag pratar om upp. Ologiskt. 

4 Kommentarer
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Det stämmer. Tanken är att du ska gå via eEkonomi till Ekonomiöversikten när saldot ska uppdateras, det är så denna uppdatering/fråga triggas för att man ska kunna göra ett aktivt val att uppdatera dina saldon. Det är helt enkelt så vi har valt att bygga integrationen idag. 

/My 

MatsEngström
NY MEDLEM

Eftersom jag inte kan/får svara på era svar på frågorna så får posta mina svar eller följdfrågor här.

Svaret på min fråga om varför öppningsbilden ser olika ut när man går in direkt i översikten respektive när man väljer att gå dit från eEkonomi var , vi har valt att göra det så.

Då blir min följdfråga , varför ser översikten ut som en egen modul vid inloggning och när man sätter behörigheter? 

Fullt möjligt att man ger vissa användare tillgång till enbart översikten, men då har dom ingen aning om vad dom tittar på. 

Visa uppdateringsstatus och fråga om man vill uppdatera även här

AnnicaL
CHAMPION

Jag håller med om att uppdateringstidpunkten borde vara tydligare.  Under  diagrammet för obetalda fakturor står det när uppdatering gjordes, dock inte t.o.m vilken månad... och klockslaget är UTC, inte svensk tid! Klar förbättringsmöjlighet. 

My Janhall
ANSTÄLLD
(uppdaterad av My Janhall ANSTÄLLD ‎2021-02-11 08:38 )

Hej på er! 

Jag hör er och flyttar tråden vidare till kategorin för Idéer till Ekonomiöversikten. 

/My