We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Jag instämmer!! Nu får vi göra en kopia in I excel och skicka Statement of account manuellt till kunder. Finns det Inga användare av Visma som har kunder I USA???
Håller med att det hade varit super. Det är inget vi planerar att lägga in just nu, men om det är fler med dig som har det här behovet kommer vi ta upp önskemålet för diskussion. Ni andra användare som önskar detsamma gilla gärna förslaget med +1 knappen.
Jag instämmer helt! Detta gäller ju inte bara kunder i USA utan över hela världen. I de tillfällen man inte pratar samma språk brukar Engelska vara det man kommunicerar via.
Jag har kunder i Norge, Finland, Island, Tyskland etc. som vill ha ett "Statement of account" på engelska. Verkar konstigt att man inte ska kunna skriva ut det från VISMA.