Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Extern ingång för nya Uppgifter/Ärenden

Status: Inte planerad just nu

Hej
Efter att ha använt flera olika plattformar för hanteringen av vår utveckling och systemförvaltning tittar vi nu på Smart Pro. Vad vi kan se kommer vi med er senaste lansering kunna stänga flera andra system och i princip enbart använda Smart Pro - bra jobbat!
Det vi saknar är ett enklare ärendehanteringssystem för supportfrågor, gärna baserat på att Uppgifter skapas och kan placeras i tavlor för åtgärd. 

 

Löser ni ngt liknande vore plattformen komplett avseende flödet beställningar, egenutveckling, support, nya affärer och allt kopplat till tidrapporteringssystemet.

1 Kommentar
APPLICATION SPECIALIST
Status changed to: Status: Inte planerad just nu

Hej Anders!

 

Vad roligt att du gillar Tid Smart/ Pro! Jag blir extra varm i hjärtat när du skriver att det ersätter andra system. Vi vill såklart underlätta så mycket som möjligt oavsett om det innebär att implementera en ny modul eller att underlätta förarbete innan överföring till ekonomi/lönesystem.

 

När det gäller specifikt ärendehantering så att man kan följa en ticket från att det inkommer till att den avslutas så är det inte inplanerat någon förändring den närmaste tiden. Vi har det dock registrerat som ett önskemål om det är så att förutsättningarna ändras i framtiden:)