Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Ändra storlek på bild - Website/Webshop

Hej, 
Jag skulle vilja kunna ändra storleken på bilder i verktyget. Som det är nu måste man skapa nya bilder i ett bildredigeringsprogram och ladda upp nya bilder tills man har fått rätt storlek.
Det hade varit smidigt om man kunde ändra storlek direkt i Visma Website/Webshop. Är det något som skulle kunna genomföras eller finns det planer på att införa denna funktion?
Mvh,
Thomas
3 Kommentarer
NY MEDLEM
Ja instämmer. Och / eller en rekommendation på bildstorleken.
NY MEDLEM
Hej,

Nej, vi har inga planer idag på att utveckla ett bildredigeringsverktyg. En av anledningarna till detta är att det existerar bra (gratis) tjänster för detta på internet. Bland annat Pixlr editor. 

När det kommer till att ge förslag på storleken av bilderna är det svårt eftersom de flesta använder olika sidlayouter och då blir bilderna olika stora. Det finns därför ingen storlek av bilder som passar för alla. 

Men jag kommer att lägga till dessa önskemål hos oss så att vi har med det inför framtida prioriteringar. 

Tack för att ni tar er tid till att lägga förbättringsförslag. 

MVH
Robin
NY MEDLEM
Ok, jag förstår problemet med storlek i px, men kanske storlek i förhållande, dvs 4:3, 16:9, 1:1, kan ändå vägleda lite.