Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Mikael_H
NY MEDLEM

Betalning via friskvårdsportal

Status: Inte planerad just nu

Vi fakturerar terminsavgifter (sport) till våra medlemmar. En del av fakturorna betalas av medlemmarna via en friskvårdsportal (läs Wellnet/Actiway) och inte direkt till oss. Det kan alltså dröja typ ett par månader innan vi får själva betalningen. Vi får en notifiering ifrån friskvårdsportalen när den är betald av medlemmen till dem men vi har alltså inte fått pengarna då utan först 1-2 månader efteråt..

 

Under tiden finns fakturan med under "obetalda kundfakturor" vilket i och för sig är rätt men ställer till det när vi ska skicka påminnelser. 

 

Finns det något sätt att sätta fakturan i någon speciell status eller dylikt för att underlätta vårat arbete för att veta att pengarna är på gång och vi inte ska skicka en påminnelse ?

/Mikael

2 Kommentarer
AnnicaL
CHAMPION

Hej,

En lösning på ditt problem är väl att skjuta fram förfallodagen när ni fått bekräftelsen att kunden betalat till Wellnet. Då blir den inte aktuell för påminnelse under väntetiden. 

Hilda Kidell
APPLICATION SPECIALIST
Status changed to: Status: Inte planerad just nu