Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Gränssnittet..

Status: Ny

Hej! Har använt eEkonomi i 1,5 år nu och tycker inte om det. Ett gränssnitt som känns lika fyrkantigt som Windows på 90-talet. Som Mac-användare är man van vid att gränssnitt är intuitiva. Att inte kunna designa sina fakturor lättare, wow..ni är 25 år efter er tid. Jag skäms varenda gång jag skickar dessa fula och opersonliga fakturor. Att inte kunna se hela fakturan i sin helhet medan man skriver den, kanske har jag missat något, men att vara tvungen att skriva ut ett utkast för att se över sin faktura innan man skickar den, oerhört omständligt! Tycker också att det är fräckt, likt spam epost som försöker lura en på pengar, att alternativet "Bokför och skicka som Autoinvoice" som mig veterligt är en betaltjänst, är förvalt och att inte programmet minns det man använt senast och förstår att man vill fortsätta använda det. Många ggr har jag varit nära att klicka på denna knapp. Ja ja...det är för många många såna här detaljer som gör att det aldrig blir något bra flow. Och gränssnittet för att skanna in kvitton...puh!.. Nej, vid nästa bokslut byter jag redovisningsbyrå så att jag slipper Visma