We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Bland nyheterna i september noterade jag möjligheter att aktivera påminnelser för projekt och resultatenheter på en faktura. Jag skulle gärna se den möjligheten på löner också.
Kan något liknande vara möjligt för leverantörsfakturor och ev utvalda konton så vore det nog bra? Just nu i brådskande läge - Bra om huvudboksrapporten kompletteras!
Som funktionen ser ut idag så får du påminnelsen både på kundfakturor och leverantörsfakturor, vilket täcker en större del av händelserna i bokföringen. Tanken vid utvecklingen var att göra insatsen där den gav störst effekt och sedan bygga på efterhand med påminnelser i övriga delar av bokföringen baserat på efterfrågan.
Jag hade även velat se denna funktion vid skapandet av verifikationer då resutlatenheter och projekt är lätt att glömma. I vårt fall ska vi alltid ha en resutlatenhet och nästan alltid projekt.