Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Löst! Inget datum i Slutbetald om man ändrat fakturatyp till Kontantnota

(uppdaterad av Joanna Norlander APPLICATION SPECIALIST ‎2021-06-08 14:09 )

Felet finns från och med version 2020.0 och är rättat i version 2021.1.

 

Om du klickar på Ny under kundfakturor får du automatiskt typen Faktura. Om du därefter ändrar typen till Kontantnota kommer fakturan inte få något datum i kolumnen Slutbetald, som den annars får när du skapar en kontantnota. 

 

Lösning:

Ändra/skriv om fakturadatumet så kommer datumet synas i kolumnen Slutbetald när du går tillbaka till listläget över dina fakturor. 

 

Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.

1 GODKÄNT SVAR

Godkända lösningar
Joanna Norlander
APPLICATION SPECIALIST

Svar: Löst! Inget datum i Slutbetald om man ändrat fakturatyp till Kontantnota

Detta är rättat i version 2021.1 av Visma Administration.

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Joanna Norlander
APPLICATION SPECIALIST

Svar: Löst! Inget datum i Slutbetald om man ändrat fakturatyp till Kontantnota

Detta är rättat i version 2021.1 av Visma Administration.

Visa lösning i originalinlägg