Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Radera rad på verifikation - Administration

Om jag har en låg rad av konteringsrader och vill radera några t ex om man valt att göra en ändringsverifikation och vänt alla rader men bara några som ska ändras - tidigare har man kunnat ställa sig längst upp och trycka radera-enter om och om igen. Nu upplever jag att programmet hoppar till rader lite slumpmässigt? Radera nedersta raden och den hoppar sedan till rad nr 2?? Lite jobbigt om man är van att snabbt kunna radera rader....
1 GODKÄNDA LÖSNINGAR

Godkända lösningar
ANSTÄLLD

Re: Radera rad på verifikation - Administration

Hej Lena!

Precis som du beskriver så raderar inte programmet rad efter rad, utan den hoppar. Det är rapporterat till våra utvecklare, och när det är åtgärdat kommer vi att uppdatera här i tråden.

Visa lösning i originalinlägg

3 SVAR 3

Kan ett sätt vara att istället ändra beloppet till noll för de rader du vill utesluta?

Mikael
ANSTÄLLD

Hej Lena!

Precis som du beskriver så raderar inte programmet rad efter rad, utan den hoppar. Det är rapporterat till våra utvecklare, och när det är åtgärdat kommer vi att uppdatera här i tråden.

Visa lösning i originalinlägg

NY MEDLEM

Hoppas det blir snart - när man registrerar dagskassor på 15 rader och inser att man måste radera 8 av dem pg av fel dag blir man omåttligt irriterad över hoppandet. Känns lite som det klassiska - alla programutvecklare tror att alla användre använder mus heeeela tiden. Nej, vi som knappar använder mest siffror, enter och tab