Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Cecilia Towner
APPLICATION SPECIALIST

LÖST - Problem att skapa nya scheman med dygnsövergång i Visma Lön Anställd

Hej!

 

Det går just nu inte att skapa nya arbetsscheman med dynsövergång i tjänsten Visma Lön Anställd.
Arbetstid räknas ej fram och man kan ej spara scheman.
Detta gäller endast nya arbetsscheman och redan skapade arbetsscheman med  dygnsövergång fungerar att använda utan problem.

 

CeciliaTowner_1-1662106549722.png

 

 

Om man vill få återkoppling på när detta är åtgärdat så väljer ni att prenumerera på tråden via de blå prickarna uppe till höger.

 

/Cecilia

1 GODKÄNT SVAR
Cecilia Towner
APPLICATION SPECIALIST

Detta felet är nu löst och det fungerar att skapa nya arbetsscheman med dygnsövergång igen i Visma Lön Anställd.
Får du det inte att fungera kan du behöva logga ut och in igen alternativt rensa cache i din webbläsare.

Ha en trevlig helg!

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Cecilia Towner
APPLICATION SPECIALIST

Detta felet är nu löst och det fungerar att skapa nya arbetsscheman med dygnsövergång igen i Visma Lön Anställd.
Får du det inte att fungera kan du behöva logga ut och in igen alternativt rensa cache i din webbläsare.

Ha en trevlig helg!