Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
APPLICATION SPECIALIST

LÖST i version 2020.1 går ej ange föregående månad för aktivering av Lön Anställd.

(uppdaterad av Jesper Fogelström APPLICATION SPECIALIST ‎2020-04-24 15:13 )

Hej! 

Vi har konstaterat att vi har ett fel i vårt löneprogram angående aktiveringsdatum för Lön Anställd. 

Felet innebär exempelvis om du anger 1 februari som är månaden innan den aktuella löneperioden som vi är i just nu så fungerar detta inte. Man är tvungen att ange ett datum som är max 30 dagar bakåt i tiden. 

Tillsvidare rekommenderar vi nya kunder som hamnar i detta problem att antingen vänta på en rättningsversion eller registrera in avvikelser manuellt på lönekörningen. 

Rättningsversion är planerad i slutet av mars. 

 

Vänligen 

Jesper

 

 

1 GODKÄNDA LÖSNINGAR

Godkända lösningar
Highlighted
APPLICATION SPECIALIST

Svar: LÖST i version 2020.1 går ej ange föregående månad för aktivering av Lön Anställd.

Felet är åtgärdat i version 2020.1.

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Highlighted
APPLICATION SPECIALIST

Svar: LÖST i version 2020.1 går ej ange föregående månad för aktivering av Lön Anställd.

Felet är åtgärdat i version 2020.1.

Visa lösning i originalinlägg