Hej!
Just nu har vi ett problem med att man nås av ett felmeddelande när man exporterar data från eEkonomi till Ekonomiöversikten.
Importen fungerar trots felmeddelandet man får men vi ska försöka åtgärda detta så snart som möjligt.
Löst! Gå till lösning.
Hej!
Vi har haft detta problemet i dag (2021-10-05), antar att ni fortfarande arbetar på problemet?Vi har dock lyckats att komma förbi problemet (vet inte om det är ren tur kanske?) genom att göra följande:
När vi har följt dom stegen så "pekas" man inte mot en ny inloggning vilket har varit fallet när när felmeddelandet har kommit fram. Utan man pekas korrekt till https://eco.vismaonline.com/
Hej!
Det stämmer med att vi fortfarande jobbar på att åtgärda detta. Hoppas ha det på plats så snart som möjligt.
Tack för tipset för att komma runt det. Det är alltid bra med en workaround 🙂 Bra att ni har hittat ett sätt att kringgå felet och det kan hjälpa fler genom att ni postar det i forumet så stort tack!
/Tobias
Hej!
Vid export av data till ekonomiöversikt får jag denna:
När jag sedan kollar exportdatum ser det ut att stämma med datum när jag provade export (2021-11-08):
Men i Ekonomiöversikt blir det senaste uppdaterade datum 2021-10-19:
Hej Jan!
Vi har just nu problem med att man nås av ett felmeddelande när man exporterar data från eEkonomi till Ekonomiöversikten. Vi har en tråd om detta under fliken 'Kända fel', jag slår ihop era trådar så att du kan följa statusen på det.
/Tinne
Hej!
Detta problem är nu åtgärdat.
/Tobias
Copyright 2022 Visma Spcs. All rights reserved.