Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Tobias Karlsson
APPLICATION SPECIALIST

Löst - Problem med programstart efter uppdatering

Hej!

 

Vi har för tillfället vissa som får problem med att starta Byråstöd/Advisor connect efter att man har gjort uppdatering till senaste versionen. Vi undersöker detta och försöker åtgärda det så snart som möjligt.

 

Det hjälper att köra en reparation via den setup-fil som laddades hem i samband med uppdateringen. Vanligast hittar man denna i mappen nedladdade filer i utforskaren om man inte har gjort en egen inställning för nedladda filer.

 

Om man kör denna fil på nytt och sedan väljer att reparera som val så startar programmet efter det.

 

/Tobias

1 GODKÄNT SVAR

Hej!

 

Nu har vi åtgärdat problemet med programstart efter uppdatering. Efter uppdatering så ska det inte längre vara något problem att starta programmen.

 

/Tobias

Visa lösning i originalinlägg

2 SVAR 2
Agneta Nilsson
NY MEDLEM

Men TACK för den informationen! Hade inte riktigt lust att invänta måndag.... 😉

Hej!

 

Nu har vi åtgärdat problemet med programstart efter uppdatering. Efter uppdatering så ska det inte längre vara något problem att starta programmen.

 

/Tobias