Hej!
Vi har för tillfället vissa som får problem med att starta Byråstöd/Advisor connect efter att man har gjort uppdatering till senaste versionen. Vi undersöker detta och försöker åtgärda det så snart som möjligt.
Det hjälper att köra en reparation via den setup-fil som laddades hem i samband med uppdateringen. Vanligast hittar man denna i mappen nedladdade filer i utforskaren om man inte har gjort en egen inställning för nedladda filer.
Om man kör denna fil på nytt och sedan väljer att reparera som val så startar programmet efter det.
/Tobias
Löst! Gå till lösning.
Hej!
Nu har vi åtgärdat problemet med programstart efter uppdatering. Efter uppdatering så ska det inte längre vara något problem att starta programmen.
/Tobias
Men TACK för den informationen! Hade inte riktigt lust att invänta måndag.... 😉
Hej!
Nu har vi åtgärdat problemet med programstart efter uppdatering. Efter uppdatering så ska det inte längre vara något problem att starta programmen.
/Tobias
Copyright 2022 Visma Spcs. All rights reserved.