Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen @mikaelalundvall Det finns beskrivet i hjälpavsnittet Hur skickar jag en ny aktiveringslänk för inloggning till vismaspcs.se? Funkar inte enligt instruktionerna behöver du kontakta programsupporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. /Tinna
Hej!Vi använder terminalläge på en gemensam dator. Det stämmer att det räcker att logga in en gång. (Ibland kan personen försvinna och behöver då logga in igen) Alla får en egen liten ruta där de trycker in eller ut. Hos oss är det 5 rutor i bredd. Svårt med bild då alla namn syns.Vi tycker detta fungerar mycket bra.
Hej @Linamoden Kontrollera hur det ser ut under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Inställningar. Du måste nästan ha klickat i "t om dag i månaden"? Hos mig ser det ut så här och då blir det hela månader: Återkom och berätta lite mer så hjälps vi åt. /Ebba
Hej@Susanne W! I veckan släppte vi förbättringar gällande Projekt och resultatenheter i Visma Lön Smart. Fördelningen görs på arbetsgivaravgifterna 7510, men en begränsning är uppbokningen av semesterlöneskulden och tillhörande arbetsgivaravgifter. Däremot när den anställde tar ut semester så redovisas de uppgifterna på projekten. Läs mer i Fina förbättringar för projekt och resultatenheter i Visma Lön Smart »
Hej @Sofie_17 Tack för att du hör av dig till oss. När jag läser ditt senaste inlägg där du drar bort summan med 3216, skulle jag föreslå att du istället använder löneart 3232 eller en kopia av löneart 3232. Det verkar som om användningen av 3216 har resulterat i en dubbel dragning med tillägget på något sätt. Det bästa vore nog om du kunde kontakta supporten i det här läget, men om du vill prova något själv så kan du testa att använda 3232 istället för 3216. För att få en klarare bild behöver vi egentligen se hela sammanhanget, men du skulle eventuellt kunna testa detta med den information vi har. För att vara helt säker på svaret skulle jag rekommendera att du kontaktar supporten. Trevlig helg /Tinna
Awesome
Genvägar