Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Äntligen! Nya sidor för ALLT om digitala samarbetstjänster

Ett digitalt samarbete med din kund gör att både du och din kund har tillgång till de tjänster ni arbetar i och behöver därmed inte längre skicka data mellan er manuellt. 

 

Fördelarna är att ni båda sparar enormt mycket tid, och du märker snart att arbetssättet är mer flexibelt och effektivt. Vill din kund sköta det mesta själv? Eller kanske endast faktureringen? Behöver din kund hjälp med lönehanteringen? Tack vare våra digitala tjänster och dess olika varianter kan varje enskilt samarbete se ut precis så som det passar kundens behov av din hjälp och hur ni föredrar att arbeta ihop. 


För att förenkla samarbetet så mycket som möjligt för er redovisningskonsulter och era kunder finns nu fliken Byrå & Samarbeten på vår hemsida vismaspcs.se  Ni hittar den högst upp i menyn under Support, och här hittar ni all information ni behöver kring våra digitala samarbetstjänster. Med tre nya (!) sidor får ni specifik information om Allt om digitala samarbetstjänster, Samarbeta med lönehantering, och Samarbeta med bokföring och fakturering.

 

Allt om digitala samarbetstjänster 

 

På sidan Allt om digitala samarbetstjänster ger vi dig helhetsbilden, oavsett vilken tjänst du är ute efter. Vi visar dig hur du kommer igång, vanliga frågor och visar självklart hela utbudet av våra digitala samarbetstjänster. 


Besök vår sida Allt om digitala samarbetstjänster » 

 

Samarbeta med  bokföring och fakturering 

 

Du som arbetar i Visma eEkonomi vet att ett samarbete med en kund kan se ut på flera olika sätt. Men ibland kan det vara svårt att välja rätt variant i Visma eEkonomi åt din kund. Allas behov av din hjälp ser olika ut och därför är det också viktigt att du väljer varianten utifrån det. På den nya sidan Samarbeta med bokföring & fakturering förklarar vi detta, oavsett om din kund vill göra en del av arbetet själv eller lämna över all redovisning till dig. Vi visar även vilka tillval du borde använda dig av för att effektivisera och automatisera arbetet så mycket som möjligt. Vi lovar, här kan du verkligen spara tid.  


Besök vår sida Samarbeta med bokföring och fakturering »   

 

Samarbeta med lönehantering 

 

För dig som är löneadministratör/konsult och arbetar tillsammans med dina kunder och deras anställda finns de digitala tjänsterna Visma Lön Anställd, Mitt lönebesked och Visma Companyexpense som du kan enkelt kan använda för lönehantering. På sidan Samarbeta med lönehantering går vi igenom dessa och visar dig hur enkelt det faktiskt kan vara.  Slipp vänta på tidrapporter, utläggsrapporter och attester, få in uppgifterna direkt i Visma Lön istället. Här går vi självklart också igenom hur du aktiverar tjänsterna, och hela flödet över hur du kan arbeta. 

 

Besök vår sida Samarbeta med lönehantering »  



Lycka till med dina samarbeten!