Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Spara tid och effektivisera med Visma AutoInvoice

(uppdaterad av Niklas Crona CONTENT PRODUCER ‎2020-05-28 09:48 )

Nu kan du som byrå bjuda in till samarbete med Visma AutoInvoice från Visma Byråstöd och välja vem som ska stå som betalningsmottagare - du eller din kund!

 

Med Visma AutoInvoice kan du skicka och ta emot elektroniska fakturor, direkt i ditt ekonomiprogram.

 

Genom att aktivera Visma AutoInvoice kan du:

 

  • Spara tid och effektivisera

Istället för att stansa in leverantörsfakturor manuellt kan du med Visma AutoInvoice få in alla fakturor i ditt Visma Administration och Visma eEkonomi. Tänk vad mycket tid du kan spara!

 

  • Få fakturor helt digitalt

Vår scanningscentral tolkar, läser in och arkiverar fakturorna åt dig. Oavsett om din kund skickar sina fakturor i pappersformat eller PDF, omvandlas fakturorna till e-faktura och skickas till ditt ekonomiprogram där du läser in dem.

 

Digitalisera en sak i taget

Det kan vara ett stort steg att digitalisera allt på en gång. Ett bra tips för att komma igång kan vara att testa tjänsten på den kund som har störst volym av leverantörsfakturor. På så sätt kan du spara mest tid på kort sikt.

 

Vill du veta mer om tjänsten och hur man kommer igång? Klicka in dig på sidan Visma AutoInvoice.
I vår skrivna hjälp kan du också läsa hur du aktiverar samarbetet i Visma Byråstöd.

Vill du veta allt om hur samarbeten fungerar? Besök våra nya sidor om samarbeten för att lära dig allt hur det fungerar. Du kan läsa mer och klicka dig vidare till sidorna i vårt foruminlägg Sidor för ALLT om digitala samarbetstjänster.