Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Ricky_2 Det låter som du har kikat på det mesta men för att vi inte ska missa något som kan hjälpa dig rekommenderar jag att du slår en signal till supporten. Supporten har ofta kluriga lösningar på det mesta och vi vill gärna hjälpa dig. Det finns även möjlighet för dig att beställa en rapport skräddarsydd efter dina behov från någon av våra partners. Du hittar våra partners och deras specialområden här. Lycka till och ha en fin dag /Tinna
Hej @helena_24 För dessa leverantörer är vår rekommendation att du låter dem skicka pappersfakturan till vår scanningstjänst så får du in fakturan som en e-faktura i ditt program. Läs gärna om hur det fungerar under rubriken Ta emot pdf-/pappersfaktura som e-faktura i dokumentet jag länkade till ovan. Har du några följdfrågor är det nog enklast att du slår oss en signal så kan vi förklara närmare vad det innebär och om du vill så visar vi gärna i ditt program. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Viktig information för dig som skannar e-fakturor från dina leverantörer via tjänsten Digitala fakturor och dokument i Visma Administration. Det här påverkar främst hanteringen för skannade pappersfakturor.
Hej @andreashTack för att du skriver till oss. Detta beror oftast på att man har felaktigt systemspråk inställt på din dator. För att byta systemspråk följer du stegen nedan. 1. Gå till Kontrollpanelen2. Gå till Nationella inställningar3. Under fliken Administrativa inställningar, välj ”Ändra systemspråk”4. Välj Svenska (Sverige)5. Bocken ”BETA: Använd Unicode UTF-8 får INTE vara ibockad!6. Starta om datorn Ha en fin dag /Tinna
Hej @Tobias Boberg Välkommen som ny forummedlem 🙂I Visma Administration 2000 kan du delleverera en order och skapa en restorder på de artiklar som inte blir levererade på första ordern. Därefter kan du fakturera den första ordern med de levererade artiklarna och senare fakturerar du restordern. Men om du levererar alla artiklarna till din kund och skapar faktura har du inte möjlighet att delfakturera utan då skapas en faktura på hela ordern. Mer information finns i hjälpavsnittet Skapa restorder Trevlig helg! /Tinna
Awesome
Genvägar