Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Ett år av förbättringar med appen Min Lön!

(uppdaterad av Anna Svensson CONTENT PRODUCER ‎2020-09-18 09:02 )

Appen Min Lön har funnits sedan 2013, men i januari släpptes version 2.0 och vi har under det senaste året jobbat vidare med att förbättra appen.
Det vore ju synd att inte berätta om förbättringarna för er!

Användarvänlighet

Vi valde att göra om hela appen med ett nytt utseende och enklare gränssnitt. Självklart var också inloggningen i fokus - där vi nu också ger möjlighet till inloggning med telefonens Touch ID och Face ID.

Appen finns även på Engelska och i Dark Mode utefter inställningarna på smartphonen.

Uppdatering lönebeskedet

Själva lönebeskedet har vi uppdaterat med att visa årssaldon för lön, förmåner och skatt och den anställde har också möjligheten att spara ner lönebeskedet som .pdf eller skicka via e-post.

Gör din röst hörd

Användarna av appen har numera möjlighet att betygsätta och lämna feedback direkt i appen och även ta del av nyheterna som kommer.

På gång

Vi vill såklart fortsätta förbättra appen och användarmöjligheterna.
Ett steg i att förenkla för användarna är att vi planerar slå ihop apparna Lön Anställd och Min Lön så att de anställda som både får digitala lönebesked och registrerar sina tider digitalt inte ska behöva ha två appar.
Mer information om detta kommer när det närmar sig.

Tveka inte att lämna synpunkter eller feedback, antingen som en idé här i forumet » eller direkt via appen.

IMG_0080.PNG