Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Nyheter i Visma Lön 300/600 november

(uppdaterad av Anna Svensson CONTENT PRODUCER ‎2021-12-03 15:36 )

December är här och vi lämnar november bakom oss med en sammanfattning av nyheterna som har kommit under föregående månad. 

Visma Lön 100/300/600

Version 2021.4

1 november släpptes version 2021.4 med bland annat uppdaterad hantering av FOS-förfrågan, hantering av XML-fil för Nordea Business och ett gäng mindre förbättringar. Läs mer och kika in Cecilias film Version 2021.4 av Visma Lön 100/300/600 »

Lästips

Fråga om Skatteavdrag (FOS) »

Hantering av XML/P27/ISO200022 i Visma Lön 300/600 »

Visma Min Lön/Visma Lön Anställd

För anställda: Appen Lön Anställd - Android

Appen Lön Anställd för Android har uppdaterats och gör att du kan byta företag direkt via Konto på startsidan.

Det är också enklare att klarmarkera en period. Du kan nu klicka på påminnelsen på startsidan och hamnar direkt på den period som ska klarmarkeras.

Tydligare översikt av schema och avtal

Nu kan du se när ett schema eller avtal började gälla för en anställd eller om det ligger en ändring framåt i tiden.

Läs mer: Nytt i Visma Lön Anställd »

Visma Utlägg

Visma Utlägg har fått ett eget område här i forumet. Kika gärna in där: Visma Utlägg »

På gång framåt

Nu förbereder vi oss för fullt för jul och ett nytt år. 🎅 Läs gärna: Gör dig redo för jul och nytt år »

Version 2022.0

Version 2022.0 av Visma Lön 100/300/600 planerar vi släppa innan jul. Se till att prenumerera på nyheter här i forumet för att få mejl när vi släpper nyheter.

Min sida i ditt program byts ut mot en ny startsida

I december planerar vi att uppdatera Min sida med en ny fräsch startsida. Du kan jobba på precis som vanligt även om det inte ser ut som tidigare. Läs mer: Ny startsida i ditt program »

Vill du ha nyheterna direkt i din mejlkorg? Prenumerera på de områden du är intresserad av genom att klicka på de tre prickarna uppe till höger och välj Prenumerera. Du måste skapa en användare och vara inloggad för att kunna prenumerera.