Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Abrakadabra simsalabim! Forumet har fått ett nytt ansikte!

(uppdaterad av Ebba Arvén COMMUNITY MANAGER ‎2023-03-21 15:45 )

Äntligen har vi uppdaterat forumet med vårt nya varumärkes härliga färger!

Här på forumet vill vi hålla designen så användarvänlig som möjligt, därför kommer ni att se vår lila design genom hela forumet. Som vissa kanske märkte redan förra hösten, uppdaterade vi vårt varumärke. Vår hemsida fick sig ett rejält lyft och målas nu i våra nya fantastiska färger, som är korall, vanilj och lila. Vi vill att vår företagskultur ska synas utåt och att alla ska känna hur härligt och varmt det är hos Visma Spcs!


Min passion som ny ledare på forumet är att alla ska känna den varma känslan samtidigt som företagandet blir enklare här. Bokföring och komplicerade momsregler kanske inte är så förföriskt och enkelt att göra roligt, men vi gör vårt bästa för att ni ändå ska känna den känslan.

 

Vad händer framåt?
Just nu har vi tagit det första steget på denna resa. Vi ändrar inget strukturellt på forumet just nu, utan det är färgerna som har uppdaterats. Framöver kommer texter och titlar att uppdateras, och här behöver jag er hjälp! Har du ett grymt tips på vad en knapp på forumet kan heta eller en titel/område, tveka inte att höra av dig med dina förslag.


VISMA_GRAFITTI.jpg

 



Ha en grym vecka så hörs vi snart igen! 

// Ebba 

 

Medverkande