Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Agnes Ohrling är vår nya Community Manager!

Idag kan jag äntligen avslöja för er att vi har en ny Community Manager här i forumet 🎉

Hej och välkommen säger vi till @Agnes Ohrling  som jag med varm hand och stort förtroende lämnar över mitt uppdrag till.

Det är såklart en liten vemodig känsla hos undertecknande, men det beror främst på att jag vet att detta är mitt sista inlägg på ett bra tag. Jag vill inte skriva för alltid för det vet man inte! För min del så väntar inte nya utmaningar på jobbet denna gången utan det är dags för mig att checka ut och vara föräldraledig ett tag. Vem vet - jag kommer kanske inte kunna slita mig från forumet utan smyger in här och likar era svar i smyg bara för att få en dos av den goa känslan som finns här 😎

Jag tänkte att Agnes själv ska få presentera sig här nedanför så att ni får veta lite mer om henne och vad hon ser mest fram emot med att jobba med forumet! 

Åter igen, stort välkommen till gemenskapen Agnes! 

1 Kommentar
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Tusen tack för det varma välkomnandet Lisa och ett stort hej till alla er här inne på forumet! 😃

Det är med stor glädje, förväntan och en ännu större dos pepp jag antar mig uppdraget som Community Manager här på Visma Spcs. Precis som Lisa har arbetat tillsammans med My och Tinna för att göra vårt forum till en härlig, varm och inspirerande plattform så kommer jag också göra mitt allra bästa för att fortsätta utveckla forumet framåt. Det jag ser mest fram emot med min nya roll att lära känna er, men också att få vara en del av att utveckla den gemenskapen vi redan har etablerat här. Fantastiskt roligt! 

Att vi inte skulle ha den härliga stämning som råder här idag utan er är förstås givet, så jag hoppas att ni också är peppade på att fortsätta den här resan tillsammans med mig och teamet. Som vanligt är alla förslag, tips och idéer varmt välkomna, så tveka inte att höra av er om ni har några tankar. 

För att berätta lite om mig. Jag flyttade i söndags från Stockholm till Växjö, så jag är inte bara ny här på kontoret men även i staden jag numera bor i. För två år sedan kom jag tillbaka från att ha bott sex år i Sydney, Australien. Under min tid där hann jag med att plugga och jobba, men ska jag vara helt ärlig hann jag med en hel del sol och bad också! 

Jag tycker väldigt mycket om att vara ute i naturen och att röra på mig i olika former av träning, cirkelträning och pilates är nuvarande favoriter. Lika mycket som jag tycker om att röra på mig tycker jag också om god mat och mitt absoluta favoritprogram är Masterchef! På helger kan det hända att jag ser ett avsnitt, eller sju, för att låta mig inspireras i lagom tid för middag...

Nu har ni lite koll på vem jag är, men jag är också väldigt nyfiken på er! Om ni vill får ni gärna skriva en rad eller två här nedan i kommentarsfältet och berätta lite om er själva. Jag ser fram emot att lära känna er bättre. 😀