Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

April månad i Visma Spcs forum

(uppdaterad av Lisa Henriks COMMUNITY MANAGER ‎2020-05-05 15:08 )

Hej på er alla mina forumkompisar! 

Hoppas att allt är bra med er! Jag önskar att jag hade kunnat fråga er en och en det, men det är lite övermäktigt med tanke på att vi under april passerade 40000 medlemmar i forumet 👏 Så kul! Några av våra nya kompisar är: 

@etaD1324 

@MatteP 

@Sofia Ekros 

@2020-2020 

@Bano1953 

Varmt välkomna! Här i vårt forum har ni möjlighet att ställa frågor som rör era program, bokföring, företagande, ja allt mellan himmel och jord. Det är ju en speciell tid vi är i nu så ta chansen, våga fråga alla era företagskompisar i forumet om råd om ni behöver. 

Under april har både ni och vi knapprat på tangenterna så att fingrarna har gått varma, här kommer några ny användartips som vi har publicerat:

Så bokför du statens krispaket

Bokföra kundförlust

Bokföra lön till anställd - så gör du 

Frågor och svar om korttidsarbete/korttidspermittering

Frågor och svar om sjuklön, karensavdrag och smittbärarpenning

Användarna som har fått flest svar markerade som "detta hjälpte mig" 

@AnnicaL 

@CarinaEsp 

@Lovisa - Revidera i Bohuslän 

@Davor P1 

Användarna som har fått flest likes på sina svar 

@AnnicaL 

@Jenny Lu 

@CarinaEsp 

@AndreasHafvs 

@Lovisa - Revidera i Bohuslän 

En stor applåd till er 👏 och tack till alla ni användare som skickar iväg en 👍 när ni får ett bra svar eller hittar ett inlägg som ni gillar. I april hade vi all time high på antalet gillar-markeringar, hela 1143 tummar delades ut! Fortsätt sprida uppskattning, det är viktigare nu än någonsin. 

En sista grej innan jag avslutar. @Strömblads Corporation AB söker efter en revisor i sitt inlägg Revisor i Landskrona med omnejd, någon som har en bra kontakt på en byrå som ni vill dela med er av till Jens? 

Ta hand om er 🌸

Lisa