Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

April månad i Visma Spcs forum

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2021-05-11 11:08 )

Hej och glad fredag alla vänner här inne på forumet! 😎

Hoppas ni mår bra och att ni haft en härlig månad i april. Själv tycker jag att den här månaden fullkomligt flög förbi! Känns som det var igår jag sammanfattade mars månad här i forumet och nu är det alltså dags för april. 

April har bjudit på många roliga nyheter här hos oss på Visma Spcs och jag hoppas att ni har kunnat ta del av dem. 😊

För att i korta ordalag sammanfatta vad som hänt hos oss under april månad:
  • Gratis webbinarier för hantering av grön teknik inom Visma Administration och eEkonomi lanserades
  • En ny version av Visma Lön 100/300/600 släpptes (version 2021.2) 
  • Visma Companyexpense uppdaterades till Visma Utlägg med många spännande nya funktioner 
  • Apparna Lön Anställd och Min Lön som slås ihop lanserades i en betaversion tillgänglig för er nyfikna att testa 
  • För redovisningsbranschen hölls ett nyhetswebbinare kring programuppdateringar i april  
Har någon av er testat den nya appen? Deltog ni kanske i något webbinarie? Eller har ni tänkt på något annat som ni skulle vilja lyfta med oss? Kommentera gärna i fältet nedan isåfall! 😀

Känner ni att ni har missat att boka in er på något av webbinarierna som ni gärna skulle deltagit i? Inga problem, ni hittar nyhetswebbinariet för redovisningsbranschen här.  Om ni klickar här kan ni se kommande tillfällen och registrera er för webbinariet i hantering av grön teknik i Visma Aministration och eEkonomi. 

Om ni är nyfikna på att läsa lite mer om uppdateringarna jag nämnde ovan så har vi också publicerat några artiklar som jag kan rekommendera. Jag länkar dem här nedan. 

Vi har också två grymma användartips om hur du hanterar grön teknik i Visma Administration och eEkonomi som jag tycker är otroligt läsvärda och vill passa på att tipsa om.   

Något som gör mig lite extra varm om hjärtat är när ni hjälper och stöttar varandra i frågor här inne på forumet. Den här månaden hade vi hela 99 svar markerade som 'detta hjälpte mig' och en hel del av er som gett inlägg tummen upp när ni hittat något ni gillar. Hur härligt som helst! Ni får gärna ge det här inlägget en tumme upp ifall ni känner att ni blivit hjälpt av någon användare lite extra bra här inne under april månad. 👍

Användare som fått flest svar markerade som 'detta hjälpte mig' den här månaden

Användare som fått flest 'tummen upp' på kommentarer och inlägg

Bra jobbat allihopa! 👏

Innan jag avslutar vill jag också passa på att nämna att vi i april fått 273 nya medlemmar. Varmt välkomna vill jag hälsa er alla, jag hoppas ni ska trivas hos oss! Några av våra nya kompisar är: 

Som vanligt finns vi här om ni har några frågor och funderingar, men jag vet också att ni är fenor på att hjälpa varandra. Jag vill därför passa på att uppmana er att dela med er av er kunskap och erfarenheter samt att ta lite extra hand om våra nya medlemmar. 🙂

Ta hand hand om er så hörs vi snart igen! 🌻