Den andra och kortaste månaden på det nya året har passerat och vi står inför en del förändring här inne på forumet.
Jag har, som ni kanske sett i tidigare inlägg delat av Lisa, tagit över rollen som Community Manager här på Visma Spcs. Som jag nämnde känns det fantastiskt att vara igång och jag ser fram emot att lära känna er mer. Om ni vill får ni jättegärna droppa en rad eller två om er själva nedan för att presentera er, det skulle vara så roligt!
För att sammanfatta denna korta men intensiva månad så kan jag med glädje meddela att vi hade tre inlägg fler från er än i januari, vilket gör februari till vår all time high månad! Så otroligt roligt att ni fortsätter hjälpa och inspirera varandra genom forumet. ✨🌻
Den här månaden har även 440 nya användare anslutit sig till forumet, varmt välkomna in i gemenskapen vill jag önska er alla. Så roligt att ni har hittat hit!
Nedan är de inlägg som lästs flest gånger av er i februari:
- Sänkta arbetsgivaravgifter för unga redan från 1 januari
- Fel summa beräknas i regionalt stöd version 2021.1
- Problem efter uppdatering i version 2021.1
Vilka inlägg har varit mest hjälpsamma för er under februari? Har ni något favoritinlägg ni skulle vilja dela med er av till oss andra som jag inte länkat till här ovan? Ni får gärna kommentera och dela länken nedan i kommentarsfältet. 😃
Sist men inte minst skulle jag vilja ge en extra hyllning till användarna som skrivit flest svar och fått flest likes denna månaden:
@AnnicaL
@Roffakab
@Khedron Wilk
Wow, vilket jobb ni gör! Tack för att ni fortsätter att hjälpa och inspirera här inne i forumet. Det är otroligt uppskattat och går oss inte förbi 🌻
Nästa gång vi hörs är det i en summering av mars och deklarationstiden. Tills dess, må gott och tveka inte att höra av er om det är något ni saknar, vill se mer av eller skulle vilja ändra på här inne i forumet. Som vanligt är alla tips mer än välkomna!
/Agnes