Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Februari månad i Visma Spcs forum

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2022-03-08 16:12 )

Hej vänner ☀️

 

Jag börjar det här inlägget med en sol då jag i skrivande stund sitter och kikar ut på en blå himmel fylld av vårens första strålar. Vi har haft fantastiskt väder här i Växjö de senaste dagarna och vårkänslorna har definitivt börjat smyga sig på. Hur är det där ni bor? Jag hoppas att våren så smått börjat slå ut hos er också 🌼

 

Men nu till det vi ska prata om. Årets kortaste månad har passerat och det är dags att summera februari. Vi hade en väldigt fin månad i forumet och det skvallrade även trafiken om. Vi tackar och bockar för det! 

 

Här kommer topp 5 mest lästa inläggen den här månaden: 

Version 2022.1 av Visma Lön 100/300/600 

Version 2021.3 Visma Administration/Fakturering/Förening 

Coronaersättningar återinförs 

Bokföra föregående års resultat 

Bokföra upplupna kostnader och förutbetalda intäkter 

 

Har ni något favoritinlägg? Länka gärna till det i kommentarsfältet för att dela med era medanvändare 🤗

 

Ni har väl inte missat alla nyheter som skett inom era produkter under februari? Jag vill passa på att slå ett slag för att prenumerera på våra nyhetsflikar här i forumet. Där publicerar vi alla nyheter som rör era program men även branschen i stort som t.ex. inom lönehantering och bokföring. Så här prenumererar ni på nyhetsfliken: 

 

1. Logga in i forumet 

2. Navigera till nyhetsfliken i relevant område 

3. Klicka på de tre blåa prickarna och välj sedan prenumerera i drop-down listan

 

Men nu till det roligaste. Statistiken som handlar om er ♥️

 

Nya medlemmar 😀

I februari fick vi välkomna 470 nya användare. Varmt välkomna in i gemenskapen vill jag hälsa er alla. Jag hoppas ni ska trivas hos oss 🤗

 

Användare som startat flest trådar ✏️

@Jocke - JP Ekonomiservice 

@Ragnar 

@haddock11 

 

Användare som skrivit flest kommentarer ✏️

@Roffakab 

@CarinaEsp 

@AccountantfromHell_singland 

 

Användare som tilldelats flest likes 👍

@Roffakab 

@CarinaEsp 

@AccountantfromHell_singland 

 

Användare som utdelat flest likes 👍

@CarinaEsp 

@Henrik Engstam 

@Mimi_68 

 

Användare som fått flest svar markerade som en 'Godkänd lösning' ✔️

@Mimi_68 

@haddock11 

@ejvor_ 

 

Användare som markerat flest svar som en 'Godkänd lösning' ✔️

@CarinaEsp 

@AccountantfromHell_singland 

@Roffakab 

 

Tack för ert fina engagemang. Det gör gott i hjärtat att se hur ni peppar och hjälper varandra. Och extra mycket nu med kriget som pågår i Ukraina. Våra tankar och djupaste sympatier går ut till alla drabbade. ❤️

 

Innan jag avslutar vill jag påminna om det som händer under mars månad här på Visma Spcs. Ni har väl inte glömt? Dels är det ju så att forumet fyller 10 år 🎉 och sedan går kunskapsveckan 📚 av stapeln den 14e mars för alla er redovisningsbyråer. Under kunskapsveckan kan ni ta del av en massa matnyttiga och härliga utbildningar, helt gratis. Klicka er in på länkarna för att läsa mer. 

 

Ta hand om er och varandra. Vi hörs igen i slutet av mars 🌻

 

Medverkande