Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Glad sommar!

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2021-08-06 12:12 )

Hej och glad fredag mina forumvänner!

Juni har passerat och andra dagen i juli börjar så smått börjat lida mot sitt slut. Sommaren är verkligen här på riktigt och jag vill passa på att kika in här för att tacka för juni månad och önska er en riktigt fin sommar och en lika fin ledighet. Vare sig ni redan är på semester (men kanske kikar in här ändå - hur härligt?), eller ska gå på semester snart så hoppas jag att ni får tid att ta det lugnt, sova lite extra länge på morgonen, äta gott och spendera tid med era nära och kära nu i sommar. 🤗☀️

Visst är det något alldeles speciellt med sommarmånaderna? En viss känsla som infinner sig, ett slags lugn på något vis. Kanske är det känslan av att ha bockat av de där sista punkterna på To Do listan för att kunna stänga ned för sommaren med gott samvete. 😊

Även fast vi kan se att statistiken börjar skvallra om att semesterlunket så smått börjar infinna sig här på forumet så har vi haft en riktigt fin månad nu under juni! Jag tackar och bockar för engagemanget, det värmer otroligt i hjärtat att se alla fina inlägg, kommentarer och tummen-upp ni delar med er utav här inne. 

Under juni har vi fått äran att välkomna en ny champion till forumet. Så än en gång vill jag passa på att säga välkommen in i den nya rollen till @CarinaEsp! Om ni är nyfikna på att lära känna Carina lite bättre kan jag rekommendera att läsa inlägget CarinEsp ny champion🎉

Inte nog med att vi har fått välkomna en ny champion men vi har också fått välkomna 443 nya användare här på forumet. Varmt välkomna till oss här på forumet vill jag passa på att önska er! 

För egen del så ser jag verkligen fram emot sommaren samtidigt som det nästan kan kännas lite vemodigt att alla går på ledighet och rutiner sätts på paus. Om ni är som jag och redan nu börjar se fram emot och planera hösten så vill jag innan jag avslutar passa på att dela med mig av nedan inlägg. 

Nya utbildningar till hösten 2021- Visma eEkonomi 

Höstens utbildningsschema är här - Visma Lön

Häng med på våra utbildningar i höst - Visma Administration

Mina kära kollegor har i dessa inlägg sammanfattat vilka utbildningar vi planerar till hösten inom respektive produkt, så med andra ord kan ni redan nu boka in er på dessa om det är något av intresse. Perfekt för er som vill veta att ni har lite roligheter inbokat till hösten!

Ha en fantastisk sommar nu så hörs vi igen i augusti! Om ni har några frågor under tiden är ni som vanligt mer än välkomna att ställa dem till oss här på forumet. 

Allt gott! 🌻

Agnes & hela Visma Spcs forumteam