Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

God jul & gott nytt år - 2022!

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2022-12-23 13:25 )

Hej mina forumvänner! ❤️

 

Nu var det ett tag sedan vi hördes här inne! Men det ska det bli ändring på. Under 2023 är vi tillbaka med månadsvisa uppdateringar som vanligt igen 😀 

 

Idag kikar jag in här för att önska er alla en riktigt fin jul och ett gott nytt år! 🎅🎇

 

Och TACK vill jag självklart också säga för allt engagemang ni bidragit med under 2022. Jag har sagt det förut men - utan alla er, inget forum! Vi är så glada över varenda fråga, kommentar, like, godkänd lösning - ja allt ni bidrar med varje dag. Nu när året närmar sig sitt slut vill jag såklart passa på att dela med mig av lite forumstatistik med er. Jag tycker det är så spännande att titta på hur vi haft det här tillsammans under året och hoppas ni tycker att det är roligt också. 

 

👥 Under 2022 har hittills haft äran att välkomna 5348 nya medlemmar här på forumet. Fantastiskt! Hoppas att ni alla ska trivas här i gemenskapen 💖

 

✏️ Tillsammans har ni skrivit närmare 3000 frågor som vi hjälpts åt att besvara. Grymt jobbat! 🤗

 

👍 Även likes har ni delat ut närmare 3000 stycken till era medanvändare. Det värmer i hjärtat att se! 

De användare som fått flest gillade svar är: 

@AnnicaL 

@Roffakab 

@CarinaEsp 

Tänk vad mycket en like kan göra! Får du ett svar som hjälper dig, glöm inte att visa det med en like. Både ett sätt att visa uppskattning till den som har hjälpt dig och ett sätt att visa andra att tråden är bra! 🤗 

 

✔️ Över 1400 svar har blivit markerade som godkända. Tack för att ni hjälper varandra genom att sprida kunskap här på forumet. Att markera ett bra svar som godkänt kan hjälpa många i samma situation som du! 

 

🎈 Forumet fyllde under 2022 10 hela år. Och det firade vi med en superhärlig film där ni fick träffa på två champions @Roffakab & @KjellP. Stort tack för det och för att ni bidrar i forumet! 

 

Och så har det ju självklart hänt en massa spännande i våra produkter också. För att bara nämna en bland många, många saker så lanserades nu i december Visma Spcs-kortet!! Har ni längtat efter det lika mycket som jag? Otroligt härligt!  För att läsa om ännu mer spännande nyheter inom era olika program så rekommenderar jag er att kika in under fliken Nyheter inom relevant område. Glöm inte att prenumerera också så att ni får smidiga uppdateringar direkt till mejlen! 

 

För att prenumerera på en flik gör du följande: 

1. Logga in i forumet
2. Klicka på de tre prickarna uppe till höger i fliken du vill prenumerera på
3. Välj Prenumerera.

 

Återigen, tack för det här året mina vänner - jag är så tacksam för allt ni bidrar med! Jag ser fram emot ett nytt år här i forumet tillsammans med er 😀 

 

Men innan dess: God jul och gott nytt år till er alla! Vi hörs i januari och 2023 nästa gång

 

/Agnes 

 

Medverkande