Dan före dopparedan är här och det är dags att runda av i forumet för det här året. 🎅🎄🌟
Jag vill passa på att tacka er alla för ett fantastiskt 2021 i forumet. Med mycket som pågår i världen så känns det lite extra bra i hjärtat att se hur ni alla fortsätter att hjälpa och peppa varandra här inne i frågor stora som små. Forumet är till för att ni som företagare, redovisningsbyråer och löneadministratörer ska kunna mötas, diskutera och dela med er av kunskap och erfarenheter. Det har ni verkligen gjort under även det här året! Så, stort tack till er alla 🤗
2021 har bjudit på många härliga nyheter och händelser inom både våra produkter och forumet. Jag känner mig riktigt peppad på att snart få fira in det nya året och att få hänga ännu mer med er under 2022. Vad ser ni mest fram emot med 2022? Är det något ni vill se mer av i forumet under det kommande året? Kommentera gärna nedan så ska vi försöka förverkliga det! 🎈
Som en avslutning vill jag dela med mig av några höjdpunkter från året som gått. Har ni någon favorithändelse/funktion som blivit lanserat i era produkter under 2021? Eller någon favorittråd här i forumet som ni vill dela med er av? Berätta gärna i kommentarsfältet nedan. 😀
Tillsammans har ni besökt forumet över 1500 gånger under 2021. Fantastiskt att se och tack för det!
- Över 3500 likes och 1000 godkända svar har delats ut under året. Användare vars svar har gillats mest är:
- Användare som fått flest svar markerade som ‘Godkända’ är samma gäng som ovan. Snyggt jobbat! 👏
- Användare som markerat flest svar som 'Godkända' är:
Tack för att ni peppar era medanvändare!
- Vi har haft äran att välkomna över 4600 nya medlemmar i forumet det här året. Fantastiskt roligt och vi hoppas att ni som gått med i forumet under året trivs här i gemenskapen 🎉
- 231 nyhetsartiklar och 237 användartips har publicerats. Fantastiskt! Jag hoppas att ni känner att det har varit till hjälp i ert arbete.
- Många nyheter och och förbättringar har utförts i Visma eEkonomi och vi har många spännande planer för 2022. Läs mer om det här.
- Även i våra produkter för er Redovisningsbyråer har mycket hänt, kika gärna på filmen Julhälsning till våra redovisningsbyråer för att veta mer.
- Visma Utlägg gjorde entré i forumet!
Och mycket mer! Men nu hoppas jag att det är dags för några dagars vila för er alla innan vi tar oss an 2022 tillsammans. Jag ser fram emot ännu ett händelserikt år tillsammans mer er!
God jul och gott nytt år mina vänner. Vi ses igen i 2022!
/Agnes och forumgänget 🎄