Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Januari 2023 - Ebba Arvén som ny Community Manager!

(uppdaterad av Ebba Arvén COMMUNITY MANAGER ‎2023-03-08 13:53 )

Hej vänner! 😀

 

Första månaden på 2023 har passerat och halva februari har redan swishat förbi. Helt otroligt vad tiden går när man har roligt och det har vi verkligen här inne på forumet tillsammans med er! 

 

Som vanligt vill jag passa på att summera månaden. Hoppas ni gillar statistik lika mycket som jag gör? 😁

 

Nedan hittar ni några inlägg som har fått lite extra kärlek av er den här månaden: 

 

Härligt att se att det är så många bokföringstips på topplistan. Ni har väl inte missat att ni kan ställa frågor och få svar i vårt bokföringsområde? Plus att vi har ännu fler grymma bokföringstips ni kan läsa och ta del av? Rena rama guldgruvan för er som tycker detta med bokföring kan vara lite knepigt. Skulle ni sakna någon information så får ni gärna hojta här i kommentarsfältet/eller lägga ett inlägg i bokföringsområdet, så ska vi kika på att skapa upp det. 

 

Men nu hörrni - till det bästa. Och det vet ni ju att det är statistiken som handlar om er! Så här har ni presterat under januari månad:  

  • Publicerat 348 inlägg ✏️
  • Delat ut 278 likes 👍
  • Och markerat 217 svar som godkända lösningar ✔️

Grymt jobbat! Så härligt att se när ni ställer frågor, svarar och peppar varandra!

 

Vi har även fått välkomna 553 nya användare i forumet under januari månad. 🎉

 

Varmt välkomna in i gemenskapen hälsar vi @Angelica80@Zorbas@SeniorNet@monkehwear@Lukas Sawinski  bland många andra. Vi hoppas att ni ska trivas här! Tveka inte på att skriva ett inlägg eller två om ni har några frågor eller funderingar. 🤔🤗

 

Innan jag avslutar för månaden vill jag också passa på att meddela att detta blir det sista månadsinlägget från mitt håll. Jag kan nämligen äntligen dela med er att vi idag har äran att få välkomna en ny Community Manager här i forumet. Så, varmt välkommen säger vi till @Ebba Arvén, som jag med största förtroende lämnar över forumet till. Jag vet att Ebba är superpeppad på detta och att hon kommer ta sig an uppdraget med bravur! 🎉

 

Innan jag checkar ut vill jag passa på att säga stort tack till er för den här tiden. Utan er inget forum, så tack för allt engagemang 💗

 

Men - nu är det dags för Ebba att få presentera sig så att ni får veta mer om henne och vad hon är mest taggad på i sitt nya uppdrag. (Ni får mer än gärna slänga in en hälsning här i inlägget också för att välkomna Ebba 🤗)

 

Återigen, varmt välkommen @Ebba Arvén !

 

/Agnes 

Medverkande
1 Kommentar