Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Januari månad i Visma Spcs forum

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2022-02-10 08:09 )

Hej mina vänner!

 

Det känns som evigheter sedan jag sist publicerade ett månadsinlägg. Kanske för att det är mycket som hänt på sistone? Nytt år är det ju minsann! Första månaden av 2022 i forumet är alltså avklarad och det är dags för min min favoritstund varje månad. Månadssummeringen. Vilken månad vi har haft också hörrni. Jag tackar och bockar för engagemanget! Vi tar och kikar på hur månaden sett ut nedan. 🤗

 

Nya användare 

I januari hade vi äran att välkomna nästan 900 nya användare till forumet. Däribland:

@120cui 

@Valeria_unjo 

@Doris Wahlström 

Så himla roligt. Varmt välkomna in i gemenskapen vill jag hälsa er alla! 🌸

 

Användare som fått flest likes

@AnnicaL 

@AccountantfromHell_singland 

@Roffakab 

 

Användare som delat ut flest likes

@Fd medlem 

@Fd medlem 

@Patrik 013 

 

Användare som fått flest svar markerade som 'Godkända'

@AnnicaL 

@Roffakab 

@AccountantfromHell_singland 

 

Användare som markerat flest svar som 'Godkända' 

@Pontus66 

@SPF Kärnan 

@Gunilla-57 

 

Användare som startat flest trådar 

@Fd medlem 

@Gunilla-57 

@Mimi_68 

 

Användare som skrivit flest svar

@AnnicaL 

@AccountantfromHell_singland 

@Roffakab 

 

Kan man bli annat än glad när man ser statistiken ovan? Nej, jag tror inte det! 😊 Tack för att ni engagerar er i forumet, bryr er om och hjälper varandra i frågor stora som små. Det är precis det vi vill uppnå med forumet och det gör mig lycklig i hjärtat att följa era diskussioner. 🤗

 

Inläggen ni läste allra mest under januari månad var: 

Version 2021.3 Visma Administration/Fakturering/Förening 

Version 2022.01 av Visma Lön 100/300/600

Version 2022.0 av Visma Lön 100/300/600

Årsavslut i Visma eEkonomi 

 

Innan jag avslutar för den här månaden vill jag passa på att fråga: Ni har väl inte missat att vi har områden här i forumet där ni kan få hjälp med både bokföring och lönehantering? Klicka på länkarna för att komma till områdena. Här är ni varmt välkomna att ställa era frågor, söka bland existerande frågor efter svar och/eller gå in och kika på artiklar och nyheter. Det finns en hel uppsjö av information som förhoppningsvis kan hjälpa er om ni kört fast. Och annars är det bara att ställa frågan ni klurar på!

 

Vi hörs när det är dags att summera februari. Tills dess önskar jag er allt gott!

 

Agnes 🌻

 

 

 

 

 

 

 

Medverkande