Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Jubel och fanfar - Khedron Wilk ny som champion!

Anna Svensson
Det är så roligt att kunna berätta att användaren Khedron Wilk nu är champion här i Visma Spcs forum!

Med ett stort intresse för produktutveckling, kundrelationer och företagande har Khedron under nästan ett års tid bidragit till god stämning här i forumet.
Du har säkert fått hjälp av honom i någon fråga, diskuterat någon smart idé eller sett på någon klurighet med nya ögon efter hans input!

Jag är väldigt glad över att du hittade hit, hjärtligt välkommen!
2 Kommentarer
CHAMPION
Tack! Försöker göra mitt bästa. Eftersom jag är självlärd och inte har någon egentlig utbildning inom redovisning så försöker jag bidra så gott jag kan utifrån vunna erfarenheter och inte minst gjorda misstag. 🙂

Jag hoppas att jag emellanåt kan komplettera lösningar/svar med en viss teknisk vinkel eftersom jag har en bakgrund som IT-tekniker och programmerare. Numera är jag mest verksam som projektledare och interimschef (chef-att-hyra) samt allmänna organisationsfrågor (processkartläggning mm). Men jag hobbyprogrammerar fortfarande.

Personligen är jag mest imponerad av hur snabbt man ofta kan få svar från andra användare när man har bokföringsfrågor.
CHAMPION
Glömde säga/skriva: egenföretagare sedan 2001. Gammal Spcs Admin 500-användare som efter en tid med e-conomic nu använder eEkonomi Smart. Driver numera ett litet AB med två konsulter (jag och kärestan). Jag tror personligen att redovisningsarbetet i framtiden kommer digitaliseras och automatiseras i mycket större utsträckning idag, vilket troligen färgar mina inlägg ibland.