Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Juli månad i Visma Spcs forum

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2021-08-06 13:17 )

Glad fredag här inne på forumet! 

Juli har passerat och nu även första veckan i augusti. Sista sommarmånaden är här och kanske har ni precis börjat semestern eller så är det tillbaka till jobb och rutiner som gäller. I vilket fall som helst så hoppas jag att ni haft eller får en riktigt fin sommar! 🌻 

Själv är jag tillbaka från en fantastisk semester och mer peppad än någonsin på höst, rutiner och framförallt att hänga i forumet tillsammans med er. 😀

Statistiken för juli månad skvallrar om att vi hittills haft en fin sommar. Jag hoppas att ni haft tid att vara ute och njuta av det fina vädret som erbjudits. Lediga eller inte. 🌺

I juli månad utdelades 157 tummen-upp och 57 svar markerades som hjälpsamma. Det är lika härligt att se ert engagemang varje månad! Vi hade även äran att få välkomna 211 nya användare här på forumet. Varmt välkomna vill jag önska er. Jag hoppas ni ska trivas hos oss!

Då vi i augusti går in i en momsmånad vill jag passa på att skicka med några av våra favoriter när det kommer till moms här på forumet. Jag hoppas ni finner dessa hjälpsamma. 

Så fungerar moms 

Bokföra moms 

Moms i Visma eEkonomi 

Dags för momsrapport i Visma Administration 

Ha en fin månad så ses vi i slutet av augusti igen. Om ni har några frågor eller funderingar tills dess så tveka inte att höra av er här på forumet som vanligt 🤗

Ps. Glöm inte att man redan nu kan anmäla sig till höstens utbildningar om det är av intresse. Vad vi planerar hittar ni i mitt senaste inlägg Glad Sommar.

/Agnes 🌻