Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Mars månad i Visma Spcs forum

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2021-04-29 22:19 )

Mars månad har passerat och det är dags för en summering. Jag hoppas ni haft en bra månad och förhoppningsvis en härlig påskledighet med sol och värme!

Här i Växjö har vi haft väldigt växlande väder, nu på senaste har det blivit kallare och till och med minusgrader vissa dagar. Jag som längtade efter våren och hoppades att den skulle infinna sig tillsammans med mars månad! Hoppas ni har det lite varmare där ni befinner er, och hoppas att april kommer innebära mer sol och varma dagar.

Här inne på forumet har det minsann inte varit kyligt dock, utan tvärtom! Vi har under mars månad fått välkomna 435 nya användare till gemenskapen! Hjärtligt välkomna och hoppas ni ska trivas här med oss😀👋

I mars har vi haft lite gott och blandat på topplistan. Nedan kan ni se vilka inlägg som varit mest populära den här månaden. 

Vi har under mars månad ett antal användare som utmärkt sig lite extra. Jag skulle vilja passa på att lyfta de här i tråden och säga stort tack till er för ert engagemang! 🌟

@AnnicaL har både skrivit flest svar/kommentarer och fått flest likes - bra jobbat! 🙌

@ullabritt har fått flest svar markerade som 'godkänt' av andra användare - vi tackar och bockar för bra info! 👌

@LW-60har varit inne här på forumet flest gånger - så kul att se!

😀

Då det börjar närma sig sista deklarationsdag för enskild firma kan jag tänka mig att ni är många som sitter med förberedelser inför detta. Om ni känner att ni har några frågetecken kring er deklaration, testa att söka i forumet för att se om någon redan ställt just samma fråga som du grunnar på. Om inte, tveka inte att göra ett inlägg och hör av er till oss så gör vi som vanligt vårt bästa i att hjälpa er.

Nästa gång vi hörs blir i april, och då hoppas jag verkligen att våren är här för att stanna! 🌷

Må gott!