Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

September månad i Visma Spcs forum

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2021-10-11 11:09 )

Glad måndag vänner 🤗

September har passerat och det är dags för min favoritstund. Att summera månaden som varit tillsammans med er! Jag hoppas att ni alla har haft en fin start på hösten och att ni känner er lika peppade som jag på att hänga här inne på forumet. 🍁🍂

September månad bjöd på många härliga nyheter och kanske det bästa av allt - Visma Lön Smart, vårt webbaserade löneprogram, lanserades! 🎈🎉 Som vi alla har längtat och nu är det äntligen här. Inte nog med att produkten lanserades, det finns nu även ett helt eget område för programmet här på forumet. Om ni inte redan har varit inne och kikat kan jag varmt rekommendera att klicka er in. Det finns redan härliga inlägg att ta del av för er nyfikna 😊

Är ni intresserade av vårt nya löneprogram och vill läsa mer? Då kan jag tipsa er om att klicka er in på sidan Webbaserat löneprogram online. Har ni frågor är ni självklart varmt välkomna att ställa dem här. 

Annat än det så finns den nya Lön Anställd appen att hämta för både Android och Iphone. Mer om det kan ni läsa i Apparna Lön Anställd och Min Lön är en app

I septembers lönekörning (som redovisas på oktobers arbetsgivardeklaration) återgår arbetsgivaravgiften till 19,73% för anställda födda 1998 - 2002. Om detta berör någon av er kan jag tipsa er om att läsa mer i inlägget Arbetsgivaravgifterna återgår till 19,73% för födda 1998 - 2002. 

Nu till det roligaste - användarstatistik för september månad! 

Den här månaden hade vi äran att få välkomna 342 nya medlemmar här på forumet. Några av dessa är: 

@Örtsällskapet 

@Sassan 

@MatteusUj 

@josefin84 

@Fellan  

Varmt välkomna till er och alla resterande nya medlemmar. Det är fantastiskt roligt att ha er med i gemenskapen här på forumet! 🤗

I september har vi sett ett härligt engagemang och jag tänkte dela med mig av några highlights med er. 

Användare som delat ut flest ‘gilla’ markeringar 

@Numbers_and_Friends

@CarinaEsp 

@Pacsac 

Användare som fått flest ‘gilla’ markeringar 

@AnnicaL 

@AccountantfromHell_singland 

@CarinaEsp 

Användare som fått flest svar markerade som ‘Godkända’

@CarinaEsp 

@AnnicaL 

@Roffakab 

Användare som markerat flest svar som ‘Godkända’ 

@Love__1 

@Stefan L553

@Helen Jonsall 

Användare som skrivit flest kommentarer 

@CarinaEsp 

@AnnicaL 

@Pacsac

Det är fantastiskt att se hur ni stöttar och peppar varandra här inne på forumet. Att ni tar er tid att gilla varandras inlägg, markera de svar som hjälpt er som godkända samt att svara på varandras inlägg och kommentarer gör mig varm i hjärtat. Allt detta gör så otroligt mycket för gemenskapen här inne och jag hoppas att ni känner av det lika mycket som jag. 

Jag önskar er alla en trevlig vecka och så hörs vi igen i slutet av oktober. Jag ser redan fram emot det!

/Agnes